Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Versek - Nektek

Ebben a blogban szeretném megmutatni verseimet nektek. Sokféle témában, persze, még nem egységes stílusban olvashattok itt párat közülük. Előre is köszi azért, hogy erre jártatok, és kívánom, hogy találjatok valami olyat, amit szívesen olvastok. Akár tetszett a "mű", akár nem, nyugodtan írjatok kritikát. Minden véleményre szükségem van :) Szívesen venném, ha néha visszalátogatnátok, hiszen igyekszem újabb és újabb verseket feltölteni.

Friss topikok

  • dobos.ancsusz: @: Csak nyugodtan, változatlanul megtisztelő :) A szokásos kérdés, látod, mindenkitől megkérdezget... (2012.10.29. 22:16) Szalagavatóra
  • Vivcy: Hát nagyon igaz!:D Am grt a versedhez nagyon ügyes !:) (2011.05.19. 07:41) Igen - Nem
  • Teamchee: tökéletes mind a vers, mind az egyetértésem mindenféle szempontból (2010.03.03. 21:31) A döntések legnehezebbike
  • Teamchee: nem elemzem meg semmi, sztem tudod, h mért mondom azt erre és az elözöre, h imádom :P (refrén és i... (2010.02.24. 21:50) Rohanásban erre-arra vágyva ...
  • Teamchee: =) (2010.02.24. 21:20) A képzeletbeli dobozba

2010.02.27. 00:42 dobos.ancsusz

Egy első találkozás kommentárja

Ültünk ott, először szemtől szemben

Fura volt, mert eltűnt az eszeveszett

Izgalom, ami reggel óta dübörgött bennem.

Természetes volt, hogy jössz és minden

Szavad elhihetem. Logikátlan, de így éreztem.

Rettegtem, hogy elfogy a téma, s kínos csend lesz,

Hogy ott állok majd némán, megsemmisülten,

S ennyi – de közel sem! (legalábbis nem tűnt fel nekem.)

 

Ültünk ott, először szemtől szemben

És nem voltál idegen. Különös, de nem.

Oldott volt az egész, semmi fal, akadály, kételyek.

Legszívesebben melléd ültem volna,

De blokkolt a gondolat, hogy mindent elrontok,

(Mint mindig) ha így teszek. Én túl hamar szeretek.

Tőled is csak ezért félek: az első perctől éreztem,

Ha túl korán megkedvellek, te is megbántasz engem.

 

Ültünk ott, először szemtől szemben

S nem örültem, mikor indulnunk kellett.

Azóta mondjuk, próbálom takarékra tekerni

Kavargó érzéseimet, mert nem akarok hibázni.

Most nem. Valami különlegeset találtam, s

Egyhamar el nem engedem – ha világgá nem megy

Önszántából, én boldogan őrizgetem,

Mint pislákoló mécsest a kezemben.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dobosancsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr381793842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása