Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Versek - Nektek

Ebben a blogban szeretném megmutatni verseimet nektek. Sokféle témában, persze, még nem egységes stílusban olvashattok itt párat közülük. Előre is köszi azért, hogy erre jártatok, és kívánom, hogy találjatok valami olyat, amit szívesen olvastok. Akár tetszett a "mű", akár nem, nyugodtan írjatok kritikát. Minden véleményre szükségem van :) Szívesen venném, ha néha visszalátogatnátok, hiszen igyekszem újabb és újabb verseket feltölteni.

Friss topikok

  • dobos.ancsusz: @: Csak nyugodtan, változatlanul megtisztelő :) A szokásos kérdés, látod, mindenkitől megkérdezget... (2012.10.29. 22:16) Szalagavatóra
  • Vivcy: Hát nagyon igaz!:D Am grt a versedhez nagyon ügyes !:) (2011.05.19. 07:41) Igen - Nem
  • Teamchee: tökéletes mind a vers, mind az egyetértésem mindenféle szempontból (2010.03.03. 21:31) A döntések legnehezebbike
  • Teamchee: nem elemzem meg semmi, sztem tudod, h mért mondom azt erre és az elözöre, h imádom :P (refrén és i... (2010.02.24. 21:50) Rohanásban erre-arra vágyva ...
  • Teamchee: =) (2010.02.24. 21:20) A képzeletbeli dobozba

2010.02.12. 19:19 dobos.ancsusz

Utolsó szavak

Nem haragszom rád, mert tudom:

Nagyon, nagyon beteg vagy.

Az érzelmi vakság gyűrt le, s

Ami a legdrágább, a lelked, teljesen odavan.

 

Csak rövid időre jöttem, de maradtam.

Úgy gondoltam, megérsz pár percet.

Azt hittem, tudtad, hogy melletted vagyok.

De persze átaludtad látogatásomat.

 

Sajnálom, hogy nem ismertelek

Hamarabb, mikor még egészséges

Volt benned a tudat. Mikor még

Nem felejtetted a szívből jövő szavakat.

 

Ültem az ágyadnál, s magam elé motyogtam.

Reméltem, hogy hallod, szólongatlak,

Kérlellek, hogy gyógyulj meg hamarosan.

De persze szót sem értettél abból, amit mondtam.

 

Biztosan szerettek már… – gondoltam.

Hogy miért nem érzed, hogy most is

Fontos vagy? – ezt majd kimutatja

A kórlapon az apró betűs felirat.

 

Elszomorodtam. Összeszedtem magam,

S csalódottan zártam be a szobaajtódat.

Éreztem az űrt, ami a búcsú nélküli

Távozás után ott maradt.

 

S nem lesz újabb alkalom, megint ketten.

Ez már elromlott. Így marad.

Lassan feladod a küzdelmet, s cserben

Hagyod azt, aki leginkább bízott a gyógyulásodban.

 

Nem haragszom rád, mert tudom:

Nem is fogod fel, mennyire rosszul vagy.

Az érzelmi vakság irányít, itt fekszel bénultan.

Kár érted. Fáj látni, hogy te ma már ez vagy.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dobosancsusz.blog.hu/api/trackback/id/tr321753004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása